یه جمله از ته قلب
 
عشق رویایی
مطالبی زیبا همراه دانلود

 بهترین یاد مرا قاب کن وپشت نگاهت بگذار 

تا که تنهاییت از دیدن من جا بخورد
و بفهمد که دل من هم اینجاست ،
در همین یک قدمی .

خدایا اینقدر دلم گرفته به اندازه همه دلتنگی های دنیا خدایا خودت شاهدی که من چه قدر در این فراق می سوزم وقتی صداتو از پس فرسنگها فاصله می شنوم نمی دونم باید بخندم یا گریه کنم نمی دونم باید خوشحال باشم یا ناراحت بخندم چون صدا تو می شنوم گریه کنم که چرا نباید کنارم باشی زمانی که بامن صحبت میکنی خوشحال باشم از این که به یادمی یا نارحت از این که منو نادیده گرفتی و رفتی .....

 

سلام دوستان به امید اینکه آسمان دلتان همیشه آفتابی باشه شما دوستان رو دعوت میکنم به یه جمله سازی

میخوام ازتون بپرسم اگه یه خودکار بهتون بدن وبگن این خودکار به اندازه یه جمله جوهر داره وباید برا عشقت یه چیزی بنویسی چی منویسی

 

اگه یه بار هم شده فکر کن وببین تو این یه فرصت با این جوهر مونده خودکار برا عشقت چه کلمه ای رو ازته دل می نویسی

حتی تو دوست دلتنگ عزیز اگه از دست عشقت ناراحتی یا دلگیر بازم یه جمله بنویس....



نظرات شما عزیزان:

bihode
ساعت1:28---11 دی 1390
fk kardan bto hame chizame vaqti khodet nisti

amir
ساعت1:26---11 دی 1390
بي تو تنهام

mis love
ساعت1:23---11 دی 1390
چرا؟ آخه چرا؟

omid
ساعت1:22---11 دی 1390
az dorit majbor bgeryam

الهه
ساعت1:21---11 دی 1390
دوست دارم

ehsan
ساعت1:20---11 دی 1390
tanha toro miparastam


ali
ساعت1:19---11 دی 1390
faramoshet nmikonam


mahsa
ساعت1:18---11 دی 1390
khob hame migan doset daram manam migam doset daram


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
برچسب:, ::
فرزاد

درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید بعضی وقت ها بعضی چیزها آنقدر تکراری می شوند که حتی تکرارشان آدمی را شگفت زده می کند مانند دوستت دارم.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق رویای و آدرس farzad2010.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.